20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان | ارتباط با ادریس کویر 09131510463

20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان | ارتباط با ادریس کویر 09131510463

چهارشنبه 20 مهر 1401
0
653

20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان 

فصل پاییز که عوض می شود همه ترجیح می دهند با حال و هوای جدید استایل خود را عوض کنند و به سراغ لباسهای گرم بروند. ست کردن لباس های پاییزی حال و هوای دیگری دارد و البته نیاز به توجه بیشتری نیز دارد. در این مقاله سعی شده ترکیب رنگ های مناسب پاییز برای  آقایانی که به ظاهر خود توجه می کنند ارائه شود و 20 ترکیب زیبا و شیک مخصوص لباس های پاییزی معرفی گردد. این نکته واضح و قابل توجه است که ترکیب رنگ مناسب و همخوان برای هر فصل و از جمله پاییز با شناخت رنگ ها میسر است، پس بهتر است چرخه رنگ ها و اطلاعاتی درباره آن کسب کنید.

20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان

در ابتدا به چند نکته قابل توجه می پردازیم که بهتر است همیشه رعایت شود:

بهتر است برای ست کردن لباس هایتان ترکیبی از لباس های تابستانی و پاییزی را انتخاب کنید.

همخوانی کیف و کفش مردانه و اکسسوری هایی مانند کمربند با رنگ کت و شلوار تان بسیار زیبا و قابل توجه است.

بهترین زمان ب خرید هر فصل، آخر فصل و قبل از ورود به فصل تازه است.

بیشتر بخوانید: 7 مزیت پوشیدن لباس کتان

20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان 

1-استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ خاکی

رنگ خاکی در لباس آقایان زیاد استفاده می شود، این رنگ فرد را آرام و خونسرد نشان می دهد  اما تیپ سرتاپا به رنگ خاکی، گرمی و نشاط را دور می کند. بهتر است از تضاد رنگی در ایجاد یک استایل جدید استفاده شود. مثلا پیلور خاکی با شلوار جین آبی به همراه نیم بوت قهوه ای و یا پیلور خاکی همراه با کت، نیم پوت و شال گردن قهوه ای.

2- استایل پاییزی مردانه با ترکیب قهوه ای رنگ

رنگ قهوه ای رنگی است در پاییز و زمستان از مد نمی افتد. تیپ پاییزی مردانه با رنگ های شکلاتی، قهوه ای روشن و قهوه ای سوخته جذاب به نظر می رسد. البته جنس و مدل لباس مردانه هم در استایل پاییزی مردانه تاثیر زیادی دارد، مثل پوشیدن کت مخمل شکلاتی با پلیور کرم رنگ یا خرید کاپشن مردانه قهوه ای تیره و یا پولیور شکلاتی همراه با شلوار کتان خاکی. کت بلند به رنگ قهوه ای روشن همراه با شلوار جین سورمه ای و یا کت بلند قهوه ای به همراه نیم بوت قهوه ای که در صورت استفاده از شال گردن بهتر است با رنگ پولیور هماهنگ باشد.

استفاده  از ژاکت های قهوه ای رنگ به همراه با بافت یقه اسکی شیری رنگ و شلوار جین آبی، ژاکت های مخملی قهوه ای به دلیل جنس و ضخامتی که دارد در این فصل بسیار عالی است.

رنگ قهوه ای برای ژاکت، پلیور، کت کوتاه و بلند و بارانی در کنار آن از رنگ هایی مثل آبی، سورمه ای، خاکی، شیری، زرد کم رنگ یا خاکستری زیباست. رنگ قهوه ای برای تیپ های رسمی و غیر اسپرت مناسب تر است.

بیشتر بخوانید: چه رنگ هایی شما را لاغر تر نشان می دهد؟ 

3- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ نارنجی

افرادی که به به رنگ نارنجی علاقه دارند بسیار پرنشاط و پرشور هستند. آقایانی که می خواهند پرانرژی و کم سن به نظر برسند؛ بهتر است به هر نحوی از رنگ نارنجی در استایل پاییزی خود استفاده کنند.

لباس های پاییزی نارنجی در کنار مشکی استایل آقایان را بسیار جالب می کند. شلوار نارنجی به همراه کتی مشکی رنگ یا پلیور نارنجی با شلوار کتان مشکلی بسیار مناسب است.

برای دیدن مدل های بیشتر به صفحه اینستاگرام ما سربزنید: آدرس ما edris.kavir@

4- استایل پاییزی مردانه با ترکیب سبز

رنگ سبز نشانه مورد اعتماد بودن و داشتن اعتماد به نفس است. پوشیدن کت بلند به رنگ ماشی همراه با پلیور و شلوار مشکی، در کنار شال گردن یا کلاه زرشکی یا جگری با ایجاد تضاد رنگی، استایل زیبایی خلق می کند.

رنگ یشمی حس اقتدار خاصی به آقایان می بخشد. این رنگ جزو رنگ های سلطنتی و اصیل است. کت های بلند کتان یشمی رنگ، به همراه پیراهن سفید و شلوار مشکی و کیف دستی چرمی و کمربند و ساعت قهوه ای یا عسلی نیز ترکیب زیبا و منحصر به فردی است.

برای تیپ اسپرت پیراهن پشمی چهارخانه به رنگ های یشمی و قرمز همراه با پوشیدن نیم بوت خردلی رنگ و شلوار جین ذغالی ترکیب بسیار جذاب است. 

5- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ بژ 

رنگ بژ جزء رنگ های روشن است اما هر رنگی را نمی توان با آن ست کرد، بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با بژ ترکیب کنید، سفید، آبی و قهوه‌ای مایل به قرمز است. بسته به سلیقه می توانید از پولیور آبی به همراه شلوار بژ و یا برعکس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 10 نکته‌‌ کلیدی در انتخاب لباس مناسب برای زنان قد بلند

6- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ خردلی

رنگ خردلی برای تیپ های رسمی، اسپرت، خیابانی و غیره همخوانی دارد. اولین استایل پاییزی مردانه ای، با رنگ خردلی ترکیب شلوار کتان مشکی به همراه بافت مشکی یا شلوار کتان مشکی به همراه بافت یقه اسکی خردلی است. پوشیدن کت، ژاکت، کاپشن و پلیور خردلی به همراه شلوار سورمه، خاکی یا مشکی بسیار مناسب است.

می توانید از کفش چرم قهوه ای سوخته یا مشکی در کنار اکسسوری های قهوه ای، مشکی یا خردلی رنگ مثل ساعت مچی، دستبند چرم مردانه، شال گردن استفاده کنید. هودی های خردلی با شلوار کتان کرم یا خاکی رنگ هم برای جوانان و نوجوانان مناسب است. 

ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان

7- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ زرد 

رنگ زرد نشانه اعتماد به نفس و مهربانی است؛ ترکیب رنگ زرد با مشکی یا سورمه ای بسیار جذاب است. هودی زرد رنگ همراه با شلوار کتان مشکی یا سورمه ای گزینه بسیار مناسبی برای پسران می باشد. برای به تیپ رسمی و غیر اسپرت بافت و پلیورهای زرد به همراه کاپشن یا کت جین آبی پشنهاد می شود.

رنگ های روشن مثل زرد را بهتر است با رنگ های خنثی و تیره مانند مشکی و قهوه ای ترکیب کنید تا تعادل برقرار شود،می توانید این رنگ را در اکسسوری های مردانه به همراه رنگ های تیره به کار ببرید.

8- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ زرشکی

رنگ جوانان پسند زرشکی نیز جزو استایل پاییزی است، می توانید کت جین و هودی کلاه دار زرشکی به همراه شلوار جین آبی به تن کنید. علاوه بر هودی زرشکی، پلیور، بافت و کت کتان زرشکی هم گزینه مناسبی است؛ پوشیدن این لباس ها با شلوار کتان مشکی، طوسی یا خاکی، جذابیت شما را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: 10 استایل دانشجویی دخترانه

9- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ آجری 

رنگ آجری به رنگ طبیعت نزدیک است و در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد. توصیه می شود تنها یکی از لباس هایتان را به رنگ آجری انتخاب کنید. با توجه به این که انرژی رنگ آجری زیاد است، بهتر است که رنگ های خنثی را با آن ست کنید. رنگ هایی مثل خاکستری، طوسی و سرمه ای بهترین انتخاب ها می باشند.

10- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ بادمجانی

یک پیراهن چهارخانه بادمجانی که کمی رنگ آبی در ترکیب خود داشته باشد را به یک شلوار بادمجانی تیره اضافه کنید.

11-استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ شرابی

پوشیدن کت، پلیور یا ژاکت شرابی با شلوار طوسی، خاکستری یا خاکی ستی فوق العاده و بسیار شیک است. رنگ شرابی مانند رنگ نارنجی و زرشکی پر نشاط است.

12- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ ارغوانی

ارغوانی نیز نشانه اعتماد به نفس و غرور است. رنگ ارغوانی همیشه نماد قدرت و شکوه بوده است. شما می توانید رنگ ارغوانی را با رنگ های آبی و مشکی ست کنید. رنگ سفید، کرمی، مشکی و خاکستری و سبز تیره نیز برای رنگ ارغوانی انتخاب مناسبی است. می توانید پیراهن ارغوانی با شلوار خاکستری و یا مشکی را امتحان کنید. استفاده از مدل چند لایه و استفاده از رنگ های روشن سفید و کرمی هم ترکیب زیبا و جذابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چه مدل هایی برای خانم های لاغر اندام مناسب است؟

13- استایل پاییزی مردانه با ترکیب با رنگ سفید

رنگ سفید از رنگ های ایده آل و خاصی است که برای همه فصول قابل استفاده است. به کار بردن رنگ هایی چون کرمی و استخوانی نیز برای فصل های سرد سال از جذابیت خاصی در استایل ها برخوردار هستند. خوبی رنگ سفید و رنگ هایی از این قبیل این است، که به راحتی می توانید آن ها را با دیگر رنگ های خنثی و تیره ست کنید. لباس های سفید شیک پاییزی خود را با رنگ های آجری، سبز، زرشکی، خردلی، قهوه ای و ارغوانی ست کنید.

14- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ سرمه ای

استفاده از رنگ سرمه ای در ترکیب رنگ لباس مردانه پاییزی کمی دقت نیاز دارد. می توانید یک شلوار سرمه ای را با یک پیراهن مردانه کلاسیک و کفش های کتانی ساده ست کنید. در ترکیب کردن رنگ سرمه ای بهترین گزینه قهوه ای است. استفاده از رنگ های کرمی و سفید نیز خالی از لطف نیست

15- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ مشکی 

رنگ مشکی همیشه جذاب است. یک هودی و تیشرت مشکی ساده با ترکیب خاکستری روشن بسیار زیباست. استفاده از یک هودی و شلوار مشکی و کت خاکستری را امتحان کنید. رنگ مشکی و سفید نیز از قدیم همیشه جذاب بوده است.

16- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ کرم 

رنگ کرمی پایه زرد دارد. اگر شما لباسی با پایه رنگی زرد دارید، بهتر است رنگ‌هایی همانند قهوه‌ای، سرمه‌ای و بلوطی استفاده کنید. کرمی را با مشکی و سرمه ای و آجری نیز امتحان کنید. 

بیشتر بخوانید: 10 ترند استایل پاییزی 2022

17- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ  قرمز 

برخلاف رنگ‌هایی همانند سیاه و سفید با پوشیدن لباس قرمز، انتخاب‌های محدودی خواهید داشت. استفاده از رنگ سرمه‌ای می‌تواند ترکیبی، کلاسیک ایجاد کند. رنگ‌های خنثی همانند سیاه، سفید، خاکستری و همچنین قهوه‌ای نیز در ترکیب با قرمز زیبا خواهد شد.

ادریس کویر

18- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ مسی

این رنگ از سال ۱۹۷۰ در اکثر فشن شوهایی که برای فصل های سرد سال برپا شده، حرف اول را می زند. این رنگ خنثی در کنار رنگ های سفید، مشکی، آبی و خاکستری به تن کنید.

19- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ شتری

قهوه ای شتری را راحت تر از رنگ های روشن می توان ترکیب کرد، می توان این رنگ را با مشکی ها ست کنید. همچنین لباس های قهوه شتری معمولا پشم یا طرحدار هستن و در ترکیب ها بسیار زیبا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: نکات مهم لباس پوشیدن مردان

20- استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ صورتی 

دو رنگ صورتی و خاکستری رنگ های نرمی هستند و ترکیب زیبایی می سازند. ترکیب یک تی شرت، بلوز یا سویشرت صورتی روشن با یک شلوار خاکستری و یا ترکیب یک کاپشن خاکستری با یک شلوار صورتی مناسب است.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت..خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟