زیرپوش مردانه نیم آستین 09131510463 ☎️ ادریس کویر

زیرپوش مردانه نیم آستین 09131510463 ☎️ ادریس کویر

چهارشنبه 30 آذر 1401
0
176

زیرپوش مردانه نیم آستین

انواع زیرپوش مردانه

زیر پوش یقه گرد

زیر پوش یقه گرد بسیار پر کاربرد و پرمصرف است. این مدل زیر پوش برای مواقعی که تمایل به  استفاده از کروات دارید و با پوشیدن لباس رسمی و کروات یقه پیراهن کامل بسته می شود و یقه زیر پوش دیده نمی شود مناسب است. اگر لباسی می پوشید که یقه آن کامل بسته نمی شود، بهتر است از زیر پوش یقه گرد استفاده نکنید چون لبه های یقه زیر پوش نمایان شود و استایل نازیبایی می سازد.

زیرپوش مردانه نیم آستین

زیر پوش یقه گرد برای آقایانی که اضافه وزن دارند مناسب است. در مورد تعرق زیاد نیز استفاده از زیر پوش یقه گرد پیشنهاد می شود چون می تواند تا حدی بر روی کاهش تعرق تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه رکابی

زیر پوش یقه هفت

معمولا لباس یقه هفت باعث می شود بالاتنه کشیده تر به نظر برسد و برای اشخاصی که قد کوتاه یا بالاتنه کوتاهی دارند مناسباست، زیرپوش یقه هفت به آقایانی پیشنهاد می شود که عادت به بستن دکمه بالایی پیراهن ندارند. استفاده از زیر پوش مردانه یقه هفت برای یک استایل کژوال بسیار مناسب است و می توان با دورس پوشید.

پوشیدن زیر پوش مردانه یقه هفت برای آقایانی که اضافه وزن دارند مناسب نیست. این مدل زیرپوش در دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه تولید می شود. یقه لباس چه گرد یا هفت باید به گونه ای دوخته شده باشد که ضخیم نبوده و از روی لباس قابل تشخیص نباشد.

زیر پوش رکابی

زیر پوش رکابی نییز از انواع مدل های محبوب زیر پوش است و برای استفاده در فصول گرم سال نظیر تابستان بسیار مناسب است. استفاده از این مدل زیر پوش بیشتر به آقایانی که گرمایی طبع گرمی دارند توصیه می شود. زیر پوش رکابی را با پیراهن های نازک نپوشید چون بند های رکابی از روی پیراهن های نازک دیده می شود.

زیر پوش یقه خشتی

زیر پوش یقه خشت با بند های پهن تولید می شود، قرار گرفتن بند ها بر روی شانه به سبب بیشتر دیده شدن عضلات بدن آقایان خواهد شد.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

زیر پوش گنی

این زیر پوش بیشتر جنبه درمانی و زیبایی دارد و برای گذراندن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی در ناحیه شکم کاربرد دارد. همچنین در مواردی که شخص قصد جمع کردن چربی های شکم و پهلو برای زیبایی و تناسب اندام دارد نیاز استفاده می شود. از دیگر موارد استفاده از زیر پوش گنی هنگام ورزش است.

زیرپوش مردانه

برای افرادی که سینه های بزرگی دارند، ورزش کردن و تحرک ممکن است سبب آسیب وارد شدن به عضلات شکم شود، دراین موارد پوشیدن زیر پوش گنی شبیه به ضربه گیر عمل می کند و از آسیب جلوگیری می نمایدد. استفاده از زیر پوش گنی توسط مردانی که عمل جراحی در قسمت بالا تنه یا شکم انجام داده اند، باید به تشخیص پزشک انجام شود.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه یقه دکمه دار آستین کوتاه

زیر پوش آستین بلند

کم استفاده ترین زیر پوش مردانه، زیر پوشآ بلند است. این زیر پوش بیشتر در مناطقی که هوا سرد است استفاده می شود. طرح ها و رنگ های این مدل زیرپوش متنوع هستند. 

ویژگی زیرپوش مردانه

استفاده از برندهای معروف و شناخته شده می تواند بهترین خرید باشد، چون یک برند معتبر همیشه از پارچه و دوخت مناسب برای رضایت مشتری خود استفاده می کند و به رفع نیاز و سلامت مشتریان اهمیت بسیاری قائل است.

یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب زیر پوش جنس پارچه است، زیر پوش در تماس مستقیم با پوست بدن است و بهترین کیفیت شامل پارچه های نخ و پنبه می باشد. پنبه علاوه برجذب بالا و نرمی برای حفظ دمای طبیعی بدن نیز مفید است. جنس زیرپوش باید صد درصد نخ باشد تا بتواند رطوبت بیشتری جذب نماید.

زیرپوش‌هایی با الیاف مصنوعی قادر به  جذب رطوبت و عرق بدن به‌طور کافی نخواهند بود و درنتیجه امکان ابتلا به ناراحتی‌های پوستی را افزایش می‌ دهند. احتمال بروز حساسیت پوستی و واکنش به این نوع زیرپوش‌ها نیز بسیار بالاست.

از خواص دیگر الیاف پنبه خنک بودن در تابستان و گرم بودن در زمستان است، ضد حساسیت بودن الیاف پنبه‌ای بسیار حائز اهمیت می باشد.

در مواردی در لباس‌های زیر علاوه بر الیاف طبیعی از برخی الیاف بازیافتی مانند ویسکوز که از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی به الیاف طبیعی مانند پنبه بسیار شبیه است استفاده می‌شود. دقت کنید این نوع پارچه ها را با پارچه‌های نخی اصل اشتباه نگیرید.

علاوه بر تنوع طرح زیر پوش، رنگ های متنوع نیز در تولید یک برند معتبر نقش بالایی دارد تا هر شخص بنا به کاربرد و سلیقه شخصی بتواند رنگ و مدل مناسب را انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه آستین کوتاه 

راحتی زیرپوش مردانه نیز بسیار مهم است. انتخاب سایز مناسب زیرپوش باعث راحتی و آرامش شخص خواهد بود. پوشیدن زیر پوش تنگ یا جنس آزار دهنده در طولانی مدت آسیب رسان خواهد بود، اندازه زیرپوش مردانه باید به گونه ای باشد که مانع انجام فعالیت‌های روزمره نشود.

زیرپوش

نحوه شستشوی لباس

رنگ‌ها و جنس‌های یکسان را با یکدیگر بشویید.

لباس ها را براساس جنس و رنگ طبقه‌بندی کنید.

لباس ها را لکه‌گیری کنید.

برای شستشو و اتو کشی لباس به دستور برچسب مراقبت لباس دقت کنید.

از تا کردن پارچه در لباسشویی خودداری کنید.

برای شستن پارچه سفید از وایتکس استفاده کنید.

در هنگام اتو کردن پارچه ها، یک پارچه دیگر را روی آن بگذارید تا رنگ آن از بین نرود و یا نسوزد.

لباس‌ها را در هوای آزاد خشک کنید.

ماشین لباس‌شویی را خیلی پر نکنید.

لباس ها را پس از شسته شدن در لباسشویی نگه ندارید، به جز چروک شدن لباس ها امکان ایجاد قارچ نیز وجود دارد.

پارچه‌های چرمی را در زمان شستشو هیچ‌وقت آن‌ها را چنگ نزنید و برای خشک شدن، آن را روی رادیاتور شوفاژ نگذارید.

بیشتر بخوانید: تیشرت ساده مردانه آستین کوتاه

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت الله خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟