خرید عمده تیشرت نخی مردانه 03538216763

خرید عمده تیشرت نخی مردانه 03538216763

چهارشنبه 24 اسفند 1401
0
222

خرید عمده تیشرت نخی مردانه

اولین موردی که در خرید تیشرت و لباس که به آن توجه می شود جنس پارچه ای است. پارچه ها در دو نوع تخت بافت و گردباف بافته می شوند. تار و پود پارچه های پارچه های تخت بافت به صورت دو گروه نخ در جهت مخالف به هم بافته شده اند. این پارچه ها که به پارچه های نساجی نیز معروفند معمولا در تولید پیراهن و مانتو استفاده می شوند.

خرید عمده تیشرت نخی مردانه

پارچه های گردباف فقط از پود و به صورت حلقوی و دایره وار بافته می شوند، این پارچه های در تولید تیشرت بکار می روند و از نظر نوع بافت و نوع نخ به کار رفته انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها را بصورت خلاصه شرح می دهیم:

پنبه ای

پنبه از دیرباز در تولید لباس مورد استفاده بوده است. پارچه پنبه ای یکرو نسبتا نازک و خنک است و در تولید تیشرت های آستین کوتاه و تابستانی بسیار مناسب است. نوع دورو این پارچه با ضخامت دو برابر به عنوان تیشرت آستین بلند  پاییزه و زمستانی به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه یقه دکمه دار آستین کوتاه

پلی استر پنبه

پارچه هایی که از الیاف طبیعی بدست می آیند دارای طول عمر پایین، قیمت بالا و آبرفت هستند ولی وقتی به الیاف طبیعی پنبه درصدی پلی استر پنبه اضافه شود این نقطه ضعف ها نیز حذف می شود. هرچه درصد پلی استر پارچه بیشتر باشد، راحتی و قیمت تیشرت کاهش می یابد.

فلامنت

فلامنت از پارچه های گردبافتی است که غالبا مصرف ورزشی دارد و لَخت و سبک است. پارچه فلامنت یک پارچه مصنوعی با رنگ پذیری بالا در چاپ سابلیمیشن می باشد.

(جهت سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید)

فانریب پنبه 

پارچه فانریب از انواع پارچه های گردبافت با درجه کشسانی بالاتری نسبت به پنبه ساده یک رو می باشد. Rib در انگلیسی به معنیی کش است. این نوع پارچه ها بیشتر در تولید تیشرت اندامی و تیشرت های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

جودون

پارچه جودون با یک رو از انواع گردبافت است و در تولید این پارچه از هر نخی مثل پنبه یا پلی استرپنبه و یا دیگر انواع نخ استفاده می شود. عمده تولید این پارچه در تولید پولوشرت یا همان تیشرت یقه دار است.

خرید عمده تیشرت مردانه

اسپان

پارچه اسپان از ترکیب مشخصی از پنبه و الیاف پروپیلن و فلامنت تولید می شود. تیشرت اسپان در ایران اغلب در چاپ سابلیمیشن بکار برده می شود. حالت مصنوعی و پلاستیک این تیشرت ها پرطرفدار نیست.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت مردانه

نگهداری لباس‌های پنبه‌ای

پارچه‌های پنبه ای بادوام هستند و لباس‌های پنبه‌ای برای مدت طولانی به طور روزانه قابل استفاده می باشند. برای حفظ لباس پنبه‌ای برای مدت طولانی بهتر است پیراهن‌های پنبه‌ای را نیز در کمد آویزان کنید تا چروک نشوند. برای حفظ شکل، رنگ و کیفیت پارچه‌های پنبه‌ای و مخصوصا لباس‌های جین بهتر است آن‌ها را کمتر شستشو دهید و تا حد امکان شستشو را با دست انجام دهید.

شستشو

پارچه های پنبه ای با وجود دوام بالا در صورت عدم رعایت نکاتی برای مراقبتشان، مستعد پارگی و کمرنگ شدن هستند. برای جلوگیری از کمرنگ شدن لباس‌ها، قبل از شستشو آن‌ها را پشت‌ و رو کنید و ماشین لباسشویی را بیش ‌از حد پر نکنید. احتمال آب رفت و کوچک شدن لباس‌های نخی و پنبه هنگام شستشو وجود دارد، بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق لباس را با آب سرد و کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد بشویید.

بعد از شستشو پارچه پنبه با ماشین و یا دست، کشش ملایمی به آن بدهید تا به فرم اولیه خود بازگردد و مقداری از چروک آن کم شود.

استفاده از مایع سفیدکننده کلردار برای سفید کردن لباس‌های پنبه‌ای اصلا مناسب نیست، سفیدکننده کلردار الیاف پنبه‌ای را ضعیف می‌کند. هرگز سفیدکننده کلردار رقیق نشده را مستقیما روی پارچه نریزید چون‌ به راحتی باعث سوراخ شدن لباس می شود. همیشه دستورالعمل‌های برچسب مایع سفیدکننده را به دقت بخوانید، محلول‌های رقیق‌شده کلردار در طولانی‌مدت منجر به کهنه شدن و پارگی پارچه‌ها می‌شود.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

برای سفید کردن و روشن کردن پارچه‌های پنبه‌ای سفید و رنگی بهتر است از سفیدکننده‌های حاوی اکسیژن استفاده شود. سفیدکننده‌های اکسیژن‌دار آهسته‌تر از محلول‌های کلردار عمل می‌کنند و بهتراست در هنگام استفاده برای از بین بردن کامل لکه، پارچه‌ها حداقل یک ساعت در محلول بمانند. 

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت زنانه 

اتو کردن پارچه پنبه‌ای

بعضی پارچه‌های پنبه‌ای باشستشو بیش ‌از حد چروک می‌شوند و نیاز به اتو کشی دارند. برای اتو کردن این لباس‌ها درجه اتو باید بر روی درجه حرارت متوسط تنظیم شود و همیشه پارچه را پشت ‌و رو اتو بکشید. برای اطمینان از نسوختن پارچه می توان از پارچه‌ی دیگری بین اتو و پارچه‌ پنبه‌ای استفاده کنید. درجه حرارت بسیار بالا هنگام اتو کردن می‌تواند الیاف سلولزی را بسوزاند و پارچه‌ زرد خواهد شد.

(شما می توانید همین حالا در خصوص سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید.)

می توانید در زمان اتو کردن از اسپری آهار استفاده کنید. اتو کردن زیاد باعث فرسوده شدن پارچه پنبه ای می‌شود، می‌توانید برای صاف کردن چروک‌های لباس پنبه‌ای از دستگاه بخور نیز استفاده کنید یا لباس‌ها را در حمام پر از بخار آویزان نمایید. با این کار لباس ظاهری خشک پیدا نمی‌کند وچروک‌های بزرگ آن صاف می‌شود.

اگر زمانی که پارچه پنبه ای هنوز مرطوب است می توانید اتوکشی را انجام دهید و از اتوبخار استفاده کنید. قبل از تا کردن لباس پنبه از خشک شدن آن مطمئن شوید. این کار برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در بافت الیاف آن است.

خرید عمده تیشرت

روش نگهداری و شستشو پارچه پلی استر

این پارچه از الیاف مصنوعی تهیه شده است و مقاومت بسیار خوبی نسبت به پارچه‌های دیگر دارد، شستشوی این پارچه با ماشین لباسشویی نگرانی از بین رفت الیاف آن را در پی نخواهد داشت، اما توصیه می شود درجه حرارت لباسشویی را مناسب با الیاف مصنوعی تنظیم نمایید، این پارچه زیاد چروک نمی‌شود اما در صورت چروک شدن برای اتوکشی حتما از درجه ملایم و بسیار پایین اتو استفاده کنید تا پارچه نسوزد.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه نیم آستین

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت الله خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟