5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه | 03538216763

5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه | 03538216763

چهارشنبه 16 فروردین 1402
0
202

5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه

ویژگی‌های تیشرت زنانه و دخترانه 

1-تیشرت لباس راحت و آزادی است. دارای تنوع رنگ و مدل است و به همین دلیل بسیار پرطرفداراست. 

2-به جز تیشرت های ساده، تصاویر متنوعی برای سلیقه‌های گوناگون بر روی آنها چاپ می‌شود که انواع گوناگونی دارد.

3-از تیشرت می توان برای تبلیغات استفاده بسیار خوبی نمود.

4-تیشرت دارای قیمت مناسبی است و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

5-تمام گروه‌های سنی می‌توانند از انواع تیشرت استفاده کنند.

تیشرت زنانه نخی تابستانه

انواع مختلف تیشرت دخترانه و زنانه

تیشرت آستین کوتاه 

این مدل تیشرت بسیار محبوب و مورد پسند خانم‌هاست و برای زیر مانتو هم مناسب است، تیشرت‌های زنانه و دخترانه آستین کوتاه یا آستین سرخود یک انتخاب ایده آل و مطلوب است. معمولا تیشرت‌های زنانه و دخترانه آستین کوتاه یقه گرد یا یقه هفت هستند.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی مردانه

تیشرت آستین بلند 

این مدل تیشرت معمولا برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. برای زیر سارافون نیز این تیشرت ها مناسب هستند.

انواع مدل تیشرت

تیشرت یقه گرد

اولین بار ملوان های آمریکایی از تیشرت های یقه گرد استفاده کردند، چون لباسی بسیار راحت و خنک بود. خانم ها نیز جزو طرفداران استفاده از تی شرت های یقه گرد هستند که البته رنگ و طرح های متنوع تری نسبت به تی شرت آقایان دارند.

تیشرت یقه هفت

تیشرت های یقه هفت برعکس تیشرت های یقه گرد برای افراد با بالاتنه درشت و بزرگ مناسب است، شکل یقه هفت بالاتنه را جمع تر نشان می دهد. این مدل یقه برای افراد کوتاه قد هم مناسب است و قسمت بیشتری از گردن نمایان شده و قد شخص را بلندتر نشان می دهد.

تیشرت یقه دار (Polo shirt)

تیشرت های یقه دار یا پولوشرت، رسمی ترین نوع تیشرت هستند و در مقایسه ی دیگر تیشرت ها در مکان های خاص و نسبتا رسمی قابل استفاده هستند، همراه با مانتو های جلو باز به خوبی می توان از این مدل تی شرت استفاده کرد.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه

1-تیشرت زنانه سفید

تیشرت زنانه سفید، هیچوقت قدیمی نمی شود و با این که تیشرت سفید زنانه ظاهری ساده دارد. برای منزل یا دورهمی های دوستانه و خانوادگی شلوارک زنانه و تیشرت سفید، ترکیب زیبایی خواهد شد.

شلوارک جین زنانه یا شلوارک کتان نیز با تیشرت سفید مناسب است، با یک گردنبند یا دستبند اسپرت و یا اکسسوری های مناسب با استایل شما می تواند یک انتخاب جدید و استایل جذاب بسازد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی زنانه 

2-تیشرت زنانه راه‌راه

یکی از مدل‌های محبوب تیشرت زنانه، تیشرت راه‌راه است که در مهما‌نی‌های دوستانه و حتی زیر مانتو بسیار مناسب و زیباست و می‌توان آن را با هر لباسی ست کرد مانند دامن کوتاه نخی. مدل دامن کوتاه زنانه تنوع زیادی مثلا دامن سفید با تیشرت راه‌راه زنانه به خوبی ست می شود. درمورد لباس های راه راه این مورد را بدانید که خطوط افقی اندام را درشت تر نشان می دهد پس در انتخاب لباس راه راه دقت کنید.

استفاده از اکسسوری‌های زنانه مناسب مانند دستبند و پابند را فراموش نکنید. همچنین جوراب فانتزی و رنگی را نیز می توانید امتحان کنید.

تیشرت آستین کوتاه

3-تیشرت زنانه طوسی

تیشرت زنانه طوسی، طرفداران زیادی دارد چون با رنگ‌های روشن، سرد یا خنثی به سادگی ست می‌شود. رنگ هایی مثل رنگ آبی، صورتی یا سفید برای طوسی ترکیبی بسیار مناسب هستند.

ست تیشرت طوسی و شلوار زنانه جین آبی زیباست، دامن جین کوتاه برای هر استایل تابستانه قابل استفاده است. ترکیب تیشرت طوسی و دامن جین را با یک کفش اسپرت زنانه سفید ست کنید. کفش اسپرت قرمز یا مشکی را نیز امتحان کنید. بسته به اندام و استایل می توانید اکسسوری هایی مانند کمربند را در استایل خود بگنجانید.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت مردانه 

4- تیشرت زنانه مشکی

رنگ مشکی نیز همیشه پرطرفدار است چون این رنگ تیشرت به سادگی با هر رنگ و مدل لباس ست می‌شود و را در خانه، باشگاه، زیر مانتو یا مهمانی‌های غیررسمی قابل استفاده است.

ترکیب تیشرت مشکی با شلوار جین زاپ‌دار زنانه، یک استایل کاملا مدرن و منحصر‌ به‌فرد است و برای حضور در مهمانی‌های دوستانه گزینه محبوبی خواهد بود. کفش اسپرت دخترانه، کفش راحتی اسپرت زنانه، کفش کتانی و کفش آل استار را می توانید به این ترکیب اضافه کنید.

درباره استفاده از دیگر اکسسوری ها مانند کیف، بازهم با توجه به استایل و اندام خود می توانید یک کیف مناسب، زیورآلات و دستمال گردن استفاده کنید.

5-تیشرت زنانه طرح‌دار

طرح های متنوع تیشرت زنانه می‌تواند یک نوشته، عکس شخصیت‌های کارتونی، فیلم و سریال، یک چهره معروف، یک نقاشی معروف یا یک تصویر ضمنی باشد و تعداد انتخاب‌ها نامحدود است.

شلوار جین زنانه نیز برای استایل ساده، کژوال یا غیررسمی با تیشرت طرح‌دار می تواند یک استایل ساده و بسیار جذاب را خلق کند. اکسسوری هایی مانند کلاه زنانه برای مهمانی های خودمانی بسیار منحصر به فرد و زیبا خواهد شد.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علي(ع) ، بلوار آيت..خامنه اي، فرعي3، توليدي ادريس کوير

از انواع دیگر تیشرت زنانه می توان به این موارد اشاره نمود:

پولوشرت زنانه

به تیشرت های یقه دار که در ورزش هایی مثل تنیس و یا چوگان از آن ها استفاده می شود پولوشرت گفته می شود.  فرق این پلو شرت ها با تیشرت این است که در پلوشرت ها، جلوی یقه چند دکمه دارند. جنس این تیشرت ها از نخ های بافتنی و الیاف مصنوعی و یا ابریشم است.

برای یک استایل کژوال می توان از این پولوشرت ها استفاده کرد. پلوشرت ها به راحتی با دامن ، کت و شلوار اسپرت ست می شود. آستین این پلوشرت ها نسبت به تی شرت بلندتر است، پلوشرت‌ها به پیراهن گلف هم معروفند. در نیمه اول سال این پولوشرت ها متناسب با تناژ پوست قابل استفاده هستند. 

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت زنانه

تیشرت ورزشی زنانه

تیشرت های ورزشی زنانه جزو لباس های راحت و پر کاربرد است. این تیشرت ها، بیشتر در باشگاه های ورزشی استفاده می شود و ظاهری زیبا و ماندگاری بالایی دارند، این تیشرت ها برای ورزش‌هایی مانند یوگا، بدنسازی،پیاده روی و دوچرخه سواری استفاده می شود و از پارچه های کشی تولید شده است.

به دلیل کشی بودن جنس هیچ محدودیتی در انجام حرکات هنگام استفاده از آنها احساس نمی شود. تی شرت های ورزشی به دلیل منافذی که در بافتشان دارند، باعث تنفس پوست می شوند و به همین دلیل بسیار راحت بوده و لباس خشک نگه داشته می شود.

تیشرت یقه هفت زنانه

تیشرت های یقه هفت گردن و بالاتنه را بلندتر نشان می دهد. هنگام پوشیدن تیشرت های یقه هفت آرایش خانم ها به تیشرت برخورد نخواهد داشت.

تیشرت یقه گرد زنانه

تیشرت های یقه گرد بسیار پرطرفدار هستند و در رنگ ها و طرح های متفاوت تولید می شوند. این لباس برای استایل های رسمی و غیر رسمی قابل استفاده هستند. بیشترین نوع تولید تیشرت یقه گرد و تک رنگ است و برای استایل کژوال بسیار مناسب است. می ‌توان این تیشرت ها را همراه شلوار جین، شلوارک، دامن اسپرت هم ست کرد.

تیشرت زنانه

تیشرت تونیک دخترانه

تیشرت تونیک ها در مدل های مجلسی اسپرت تولید می شود چون خانم ها بسته به مکانی که حاضر می شوند نیاز به پوشش بیشتری دارند. این لباس ها  را می توان با شلوار جین هماهنک نمود. تونیک های مجلسی با جوراب شلواری یا شلوار های پارچه ای گشاد یا راسته نیز بسیار زیباست، معمولا اندازه این تونیک ها تا بالای زانو است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی مردانه

تیشرت نیم تنه دخترانه

تیشرت های نیم تنه برای خانم هایی که بالاتنه باریک و ریزی دارند بسیار مناسب است. این تیشرت ها در باشگاه ها ورزشی بیشتر استفاده می شود و احساس راحتی بیشتر در هنگام ورزش کردن دارد. تیشرت های نیم تنه با شلوار های خط دار ورزشی و یا شلوارک، لگ یا ساپورت به خوبی ست می شود. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟