استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتوهای جلو بسته 03538216763

استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتوهای جلو بسته 03538216763

پنج شنبه 17 فروردین 1402
0
131

استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتوهای جلو بسته 

مانتو یک پوشش معمول بیرون از خانه برای خانم‌هاست و جزو استایل بانوان ایرانی محسوب می شود؛ از این رو انتخاب مانتوی مناسب به‌عنوان لباس اصلی بیرون از خانه، نیاز به صرف زمان برای یک انتخاب درست و ایده آل می باشد.

انواع مانتو جلوبسته نیز شامل مدل های متفاوت و متنوعی است که در فصول خنک سال طرفداران زیادی دارد. مانتو جلوبسته بهاره و تابستانه معمولا نخی و یا حریر است و چون پارچه خنکی هستند زیاد استفاده می شوند و تنوع زیادی نیز دارند.

مانتوهای جلو بسته

مدل مانتو جلو بسته کلوش

بهتر است خانم های دارای اندام سیبی شکل، معمولا برای انتخاب مانتو جلوبسته مدل کلوش را انتخاب کنند. انتخاب مدل مانتو جلوبسته با مدل نامناسب می‌تواند اندام این گروه را بزرگ‌تر نشان دهد؛ مانتو جلوبسته‌ای که به‌صورت مثلثی دوخته می‌شود یا کلوش هستند برای این تیپ بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: 5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه

مانتو جلو بسته چین دار

مانتوهای جلوبسته چین‌دار در مدل های مجلسی و راحتی تهیه می شوند. چین‌‌ها در آستین، ناحیه کمر و قسمت پایین این مانتوها طراحی می شود و با پارچه‌های طرح دار و ساده دوخته می‌شوند که برای افراد لاغراندام بسیار مناسب هستند؛ معمولا چین در لباس، اندام فرد کمی درشت‌تر نشان می دهد. پس در انتخاب لباس، می توانید هر قسمت از اندام که لاغرتر است را با چین و تزیینات پرتر نشان دهید.

مدل مانتو جلو بسته طرح دار تایستانه

مانتو جلوبسته طرح دار یا تابستانه به‌راحتی با شال ساده و شلوارهای جین جذب ست می شود. در انتخاب طرح و رنگ این مدل مانتو دقت کنید، معمولا لباس های نقش دار برای اندام لاغر و ریز مناسب است، می توان از طرح های عمودی برای کشیده تر نشان دادن قد و اندام استفاده کرد. همچنین رنگ های روشن و براق اندام را درشت تر نشان می دهد.

مانتو جلو بسته دخترانه تابستانه

معمولا مانتو جلوبسته دخترانه معمولا کوتاه، ساده و اسپرت با جنس پارچه نخی دوخته می شود. این مدل مانتو جزو استایل کژوال است و با شلوار جین و کتانی ترکیب زیبایی خواهد ساخت. مانتو جلوبسته دخترانه هیچ‌وقت قدیمی نمی شود.

مدل مانتو جلو بسته سنتی

مدل مانتو جلوبسته زنانه یا مانتو سنتی جلوبسته با طرح‌های شاد و سنتی، طراحی می شود. با این مدل مانتو سنتی می توان از شال و روسری ساده استفاده کرد. رنگ های متنوع این مدل مانتو همیشه پرطرفدار است و معمولا برای همه نوع سلیقه قابل استفاده می باشد.

مانتو جلو بسته دکمه‌دار

مدل مانتو جلوبسته دکمه‌دار با انواع دکمه‌های زیبا را در روزهای گرم تابستان می‌توان زیر با تاپ‌های خنک و راحت کرد. این مدل مانتو به‌عنوان مانتو جلوبسته مجلسی تابستانه نیز قابل استفاده خواهد بود.

مدل مانتو راحتی جلو بسته

مانتوهای راحتی جلو بسته، ساده و خنک هستند و دست‌وپا گیر نیستند؛ انتخاب این مدل لباس‌های ساده و راحت و درعین‌حال زیبا برای جمع های دوستانه و غیر رسمی مناسب است و شال یا روسری طرح دار را می توان با این مدل مانتو ست کرد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی مردانه 

رنگ های مناسب بهار و تابستان

رنگ های مناسب بهار و تابستان معمولا روشن هستند و نور خورشید را منعکس می کند تا گرما کمتر بدن را اذیت کند و در عین حال جنس پارچه مناسب بهار و تابستان نازک و سبک است. در ترکیب رنگ هایی که استایل بهاره  تابستانه زیبایی می سازد می توان ترکیب رنگ آبی ملایم با گل بهی مرجانی را نام برد. ترکیب سبز با صورتی با یک کیف زنانه با رنگ روشن نیز بسیار جذاب خواهد بود.

ترکیب آبی فیروزه ای با رنگ های زرد یا صورتی نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. صورتی یک رنگ بهاری است، صورتی ملایم برای خانم ها و آقایان مناسب است. 

مانتوهای بهاره

در انتخاب رنگ مناسب چند نکته را بدانید، از جمله این که رنگ های گرم و سرد و خنثی کدامند تا بتوانید به راحتی ترکیب مناسب و زیبایی برای استایل خود بسازید. آبی رنگی سرد است و برای روزهای گرم انتخابی بسیار مناسب است، آبی روشن با سفید و یا طلایی به زیبایی هماهنگ می شود. رنگ سبز روشن نیز با شلوار جین سرمه ای پیشنهاد دیگر ادریس کویر است. قرمز و نارنجی جزو رنگ های گرم هستند و با رنگ های مشکی و سرمه ای بخوبی ترکیب می شوند.

اینستاگرام ما: edris.kavir@

پارچه های مناسب مانتوهای بهاره

پارچه نخ پنبه

پارچه نخ پنبه 100 نوع مختلف دارد. در بافت این پارچه نخ طبیعی به کار برده می شود و به همین دلیل هوا به خوبی از این پارچه رد و بدل می شود و  تعادل دمای بدن حفظ می شود. این پارچه برای لباس های منزل نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی زنانه 

پارچه بهاره جین

پارچه جین هیچ وقت قدیمی نمی شود و همیشه زیباست و برای تمام فصول قابل استفاده است، برای شستشوی لباس های جین، بهتر است آن را برعکس کنید و با آب سرد و تا حدامکان با دست بشویید. هر چه تعداد دفعات شستشو کمتر باشد، طول عمر لباس بیشتر می شود.

پارچه کنفی 

کنف جایگزین مناسبی برای پنبه است، نسبت به پنبه نرم‌تر است و باعث می‌شود پوست بهتر نفس بکشد. پارچه‌های کنفی از الیاف طبیعی تولید می‌شود و برای فصل بهار و تابستان مناسب است. دوام کنف از پنبه بیشتر است. کنف رطوبت و بوی عرق را به خود جذب نمی‌کند و به طور طبیعی در برابر کپک مقاوم می باشد.

پارچه لینن 

لینن نوعی از انواع کتان است که هم سریع خشک می‌شود و هم پوست می توان به راحتی تنفس کند. این پارچه برای روزهای گرم و مرطوب مناسب است، چون گرما را در داخل خود نگه نمی دارد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت مردانه

پارچه‌های شیرشکری 

پارچه‌های شیرشکری نیز مناسب فصل بهار و تابستان است. در روند تولید آن با کشیدن قسمت‌های خاصی از نخ و محکم کردن آن‌ها در قسمت دیگر پارچه، بافتی خنک ایجاد می‌شود که باعث گردش هوا می‌شود. این پارچه به راحتی چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد و برای دوخت بلوز، مانتو و شلوار مناسب است.

پارچه ویسکوز

ویسکوز از سلولز طبیعی و معمولا هم از تفاله چوب درختان راش و کاج و اخیرا بامبو به دست می‌آید و با اینکه از مواد طبیعی بدست می آید، اما فعالیت‌های شیمیایی روی آن انجام می‌شود، یک پارچه نیمه مصنوعی است. این پارچه در اصل جایگزین ارزان‌تری برای ابریشم است.

ادریس کویر

ریون

نخ ریون جزو نخ های با کیفیت و محبوب برای تولید پارچه های با کیفیت است. ریون معمولا به بدن نمی چسبد و برای بهار و تابستان مناسب است. پارچه ریون انواع مختلفی مانند ریون جودون دارد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت زنانه

آدرس ما : يزد، ميدان امام علي(ع) ، بلوار آيت..خامنه اي، فرعي3، توليدي ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟