انتخاب رنگ لباس در فصل بهار 03538216763 - ادریس کویر

انتخاب رنگ لباس در فصل بهار 03538216763 - ادریس کویر

پنج شنبه 17 فروردین 1402
0
124

انتخاب رنگ لباس در فصل بهار

با تغییر فصل و شروع بهار، همه چیز رنگ تازگی به خود می گیرد و این تازگی زندگی ما را نیز در بر خواهد گرفت و بیشترین تاثیرپذیری انسان ها از محیط پیرامونشان در رنگ لباس نمود پیدا می کند. لباس مناسب فصل بهار نیز مانند رنگ گل ها و شکوفه ها و برگ های تازه رسته روشن و دلنشنین است.

بیشتر بخوانید: اصول ست کردن شومیز مناسب فصل بهار

رنگ هایی که در فصل های بهار و تابستان استفاده می شود معمولا روشن هستند چون در این فصول تابش آفتاب بیشتر می شود و باید رنگی برای لباس و پوشش انتخاب شود که نور خورشید را به خود جذب نکند و باعث گرمای بیش از حد نشود. البته جنس لباس نیز در این مورد موثر است.

در انتخاب رنگ مناسب به استایل و نوع اندام خود دقت کنید و از رنگ و جنس و مدل لباس هایی که عیوب اندامی را می پوشاند و اندام را زیباتر نشان می دهد استفاده نمایید.

انتخاب رنگ لباس در فصل بهار

رنگ سفید

رنگ سفید در تمام فصول سال زیبا و قابل هماهنگ شدن با بقیه رنگ های تند و خنثی می باشد. به راحتی می توان رنگ سفید را به تنهایی یا ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کرد.

رنگ سبز

بیشترین رنگی که در طبیعت به چشم می آید سبز است. رنگ سبز همیشه یک رنگ بهاری و دارای انرژی مثبت می باشد و آرامش و حس خوبی را به صاحب لباس و اطرافیان القاء می کند. می توان رنگ های براق سبز نیز استفاده کنید. ترکیب هماهنگ سبز با رنگ های خنثی و روشن مانند بژ و سفید را نیز امتحان کنید. 

بیشتر بخوانید: استایل شیک تابستانی زنانه

رنگ صورتی

صورتی همیشه یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها بوده است و طرفداران خاص خود را دارد. رنگ صورتی به با رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی روشن هماهنگ می شود.

رنگ آبی

یکی دیگر از رنگهای بهاری که همیشه پرطرفدار نیز هست رنگ آبی است. تناژهای مختلف رنگ آبی به خصوص آبی روشن را می‌توان با رنگ‌های سفید، خاکی و کرم هماهنگ کرد. 

رنگ زرد

رنگ زرد نیز جزو رنگ‌های شاد و پرانرژی فصل بهار است. می‌توان در کنار رنگ زرد از رنگ‌های خنثی و سرد استفاده کرد و از درخشش زیاد آن جلوگیری نمود.

بیشتر بخوانید: استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتوهای جلو بسته

رنگ خاکی و کرم

رنگ خاکی و کرم در کنار رنگ قهوه‌ای، لیمویی و یا لباس‌های جین بسیار زیباست. تناژهای رنگی کرم و سبز تناسب زیبایی می سازد.

انتخاب رنگ لباس در فصل بهار

رنگ قرمز

قرمز رنگ جذابی است. رنگ قرمز نماد اعتماد به نفس بوده و بسیار گرم و محرک است. اما به این نکته دقت داشته باشید که استفاده از این رنگ در طولانی مدت باعث خسته شدن چشم می‌شود پس بهتر است رنگ قرمز را در مقدار کم و ترکیب با رنگ‌های دیگر از استفاده کرد. قرمز با رنگ‌های آبی، سبز، سفید، سورمه‌ای و مشکی هارمونی زیبایی می سازد.

رنگ خاکستری یا طوسی

رنگ طوسی یا خاکستری نیز مانند صورتی خاص و پرطرفدار است. می‌توان از رنگ طوسی در کنار رنگ بنفش و یا صورتی هماهنگی و هارمونی زیبایی ساخت.

بیشتر بخوانید: 5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه

توجه به رنگ پوست در انتخاب رنگ لباس

در انتخاب رنگ لباس، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید، بهتر است رنگ‌ لباس‌هایی که انتخاب می کنید صورت شما را سرزنده‌تر و چشمان شما را درخشان‌تر نشان دهد.

زمانی که بدانید چه رنگ هایی با رنگ پوست شما تناسب دارد، در بلندمدت می‌توانید راحت‌تر و سریع تر رنگ‌ها را ترکیب کنید، ناگهان تغییر گسترده‌ای را در استایل خود ایجاد نکنید، به‌تدریج لباس‌های خود را با لباس‌هایی با رنگ‌های جدید جایگزین کنید. 

با شناخت رنگ ها و یافتن رنگ مناسبتان، می توانید رنگ‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید و سبک شخصی خودتان را در زمینه استایل بهاری بسازید. برای انتخاب رنگ‌های مناسب، زمان صرف کنید و از این کار لذت ببرید.

اینستاگرام ما: edris.kavir@

ابتدا باید بدانید که رنگ پوست شما گرم  یا سرد است. اگر رنگ رگ های برجسته در مچ دست شما بنفش یا آبی رنگ باشد، پوست شما سرد است و اگر سبز رنگ بود پوست شما گرم است. اگر رنگ رگ هایتان بین آبی و سبز باهم باشد شما پوستی به رنگ خنثی دارید.

رنگ لباس برای پوست گرم

برای پوست گرم، رنگ های خاکستری و گرم مانند قرمز، زرد، طلایی، عسلی و مرجانی مناسب است. در مورد استفاده از رنگ های سرد؛ از تن گرم تر ارغوانی، بنفش مایل به قرمز و زیتونی رنگ دلخواه خود را برگزینید. 

از بین رنگ های خنثی خاکستری مایل به قهوه ای و کرم مناسب است. رنگ های سرد مانند آبی یخی و یا یاقوتی چهره بانوان با پوست گرم را بی روح نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی مردانه 

رنگ لباس برای پوست سرد

برای پوست با رنگ سرد؛ رنگ های آبی یخی، بنفش خالص و زمردی گزینه های مناسبی هستند. برای ست کردن این رنگ ها از خاکستری، سفید و طلایی استفاده نمایید. رنگ های نارنجی و زرد برای شما مناسب نیستند.

ادریس کویر

 6 نکته در انتخاب لباس مناسب

1-لباس های خط دار یا طرح دار را با رنگهای خنثی ترکیب کنید.

2-از اصول ست کردن لباس در چرخه رنگ برای ترکیب مناسب رنگ لباس هایتان استفاده نمایید.

3-حداکثر از سه رنگ در لباس های خود استفاده کنید. رنگ ها را طوری انتخاب کنید که دارای پیوستگی باشند.

4-تا حد امکان از لباس هایی که با رنگ طبیعی رنگ شده استفاده کنید، لباس با پوست در تماس است و این تماس باعث جذب و تاثیر مواد مختلف از لباس می شود.

5-در کنار استفاده از رنگ لباس مناسب، از رنگ کفش و کیف و اکسسوری مناسب با تیپ و اندام و هماهنگ با لباس خود استفاده کنید. در استفاده از اکسسوری ها و زیورآلات زیاده روی نکنید. می توانید از درجات مختلف یک رنگ استفاده کنید.

6-انتخاب رنگ لباس به سن و وزن و جنسیت نیز ارتباط مستقیم دارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟