مدل شومیز زنانه برای افراد چاق 03538216763

مدل شومیز زنانه برای افراد چاق 03538216763

یک شنبه 20 فروردین 1402
0
661

مدل شومیز زنانه برای افراد چاق

شومیز یکی از لباس های پرطرفدار و همه جا پسند خانم هاست که خانم‌های سایز بزرگ نیز با توجه به سلیقه خود می توانند بهترین مدل شومیز را انتخاب کنند. درباره مدل های مختلف شومیز برای خانم های توپر صحبت می کنیم.

شومیز زنانه در دو نوع کژوال و رسمی عرضه می شود که بانوان براساس سلیقه، استایل و موقعیت‌های مختلف یکی از این سبک‌های پوششی را انتخاب می‌کنند.

شومیز زنانه

مهمترین نکته در انتخاب شومیز مناسب افراد چاق، شناخت اندام است یعنی شما باید نسبت به فرم بدنی خود آگاهی و شناخت داشته ‌باشید. منظور از فرم بدنی؛ اندام گلابی، سیب، مثلث وارونه یا … است تا بتوانید لباس مناسب و از جمله شومیز برای خود برگزینید.

رنگ، طرح و جنس در انتخاب شومیز همه افراد و از جمله افراد چاق اهمیت دارد؛ چون قرار است یه خانم توپر لاغرتر به نظر برسد نه چاقتر یا کوتاهتر.

نکته سوم در انتخاب مدل شومیز مناسب، شناخت موقعیت و شرایط استفاده از شومیز است. این که مدل شومیز مجلسی برای شرکت در یک مهمانی های رسمی استفاده می‌شود و شومیزهای راحت و کژوال، برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی مناسب است.

صفحه اینستاگرام ما: edris.kavir@

جنس پارچه شومیز

جنس پارچه در ایجاد یک استایل خوب و متناسب بسیار اهمیت دارد. پارچه‌های ضخیم و آهاردار به‌دلیل ظاهر خشک و محکم؛ برای خانم‌های چاق مناسب نیست؛ چون اندام را حجیم‌تر نشان‌ می‌دهد.

اندام فرد با پارچه‌های تنگ و چسبان نیز چاق‌تر به نظر می‌رسد. پارچه‌های بدن‌نما و نازک هم برای پوشش خانم‌های درشت‌هیکل مناسب نیست و عیوب اندام را بیشتر نشان ‌می‌دهد.

استفاده از شومیزهای با پارچه‌های براق به‌دلیل انعکاس، اندام را بزرگ‌تر از سایز اصلی نشان می دهد و توصیه نمی‌شود.

پارچه‌های ظریف و لَخت با سطح صاف‌ که ریزش خوبی دارند، برای افراد چاق مناسب‌ هستند؛ پارچه‌های حریر و کرپ ظریف نیز در این رده از پارچه‌ها قرار می‌گیرند و برای شومیز مناسبند و اندام را لاغرتر و قد را بلند‌تر نشان‌ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: کدام استایل برای افراد چاق مناسب است؟

رنگ پارچه شومیز

رنگ شومیز اولین فاکتور در انتخاب لباس است و دومین مورد رنگ است که برای افراد توپر، رنگ‌های سرد به‌دلیل میدان دید کمتر، بسیار مناسب‌تر هستند؛ شومیزهایی به ‌رنگ طوسی، مشکی، دودی، زغالی، سرمه‌ای و… برای افراد چاق گزینه درستی خواهد بود.

طرح پارچه شومیز

ترجیحا شومیز زنانه برای افراد چاق با طرح‌های ساده مناسب تر است؛ اما در صورت استفاده از شومیزهای طرح‌دار، از پارچه‌هایی با طرح‌های راه‌راه عمودی، طرح‌های ریز و بافت‌های نزدیک به‌ هم استفاده‌ کنید.

مدل شومیز زنانه برای افراد چاق

مدل شومیز مجلسی 

مدل شومیز گلدار برای افراد چاق برای شرکت در مهمانی‌های مجلسی بسیار مناسب است؛ البته باید از طرح‌های گلدار ریز در شومیز استفاده شود. مدل شومیز و دامن برای افراد چاق از ترکیب‌های جذاب شومیز خواهد بود. شومیز کوتاه به‌رنگ تیره با یک دامن بلند و کفش پاشنه ‌با اکسسوری و زیورآلات ظریف، بسیار مناسب است. 

خانم‌های چاق برای استایل‌های کژوال می‌توانند شومیز را با شلوار جین یا ساپورت ست‌ کنند.

بیشتر بخوانید: رنگ‌ های مناسب فصل بهار و تابستان

شومیز بلند

شومیزهای بلند برای افراد چاق با هر نوع فرم بدنی بسیار مناسب است؛ چون اندام خانم‌های سایز بزرگ را کشیده‌تر نشان‌ خواهد داد و بیشتر قسمت‌های چاق بدن را می پوشاند؛ در زمان خرید هر لباس و از جمله شومیز به نوع برش ها و نقش پارچه توجه داشته باشید. مدل شومیز بلند با انواع شلوار جین، کتان، نخی یا ساپورت به زیبایی ست می شود.

شلوار های راسته و بلند 

برخلاف لباس، جنس شلوار باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف پذیر باشد تا شکم را تخت نشان و ران ها را یک دست و صاف نشان دهد؛ در عوض از پارچه های نرم و لطیف برای شلوار استفاده نکنید.

توصیه می شود شلوار راسته و کاملا بلند تا روی کفش بپوشید. خط کمر شلوار خود را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین قرار دهید. خط اتوی شلوار به زیبایی تیپ و استایل شما خواهد افزود.

کفش پاشنه بلند 

بهتر است از کفش های پاشنه بلند 6 سانتی استفاده کنید. بهترین انتخاب کفش های با بندهای پهن است.

لباس یقه هفت 

یقه هفت گردن را کشیده تر نشان می دهد؛ پس از یقه های گرد یا خشتی استفاده نکنید. مدل های یقه برگردان ضخیم نیز مناسب نیست چون ایجاد ضخامت یا چین در بالاتنه باعث چاق نشان دادن بالاتنه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پارچه های مناسب فصل بهار

دامن بلند 

دامن های به شکل حرف  8 برای شما مناسب است و برای پوشاندن ساق و مچ پای چاق؛ اندازه دامن بهتر است تا پایین پایتان و زیر قوزک پا باشد. دامن های کوتاه اندام را بزرگ تر نشان می دهد. دامن های مدل کلوش و مدل هایی که یک برش دارند را انتخاب نکنید.

کت و ژاکت های بلند

پوشیدن کت و ژاکت های بلند، بدون بستن دکمه ها، شما را لاغرتر نشان می دهد، وجود خطوط عمودی ژاکت و قرار گرفتن خط ژاکت پایین تر از باسن به لاغرتر نشان دادن اندام کمک می کند.

ادریس کویر

لباس های یک رنگ

برای لاغرتر نشان دادن اندام بهتر است لباس های یک رنگ انتخاب کنید. پوشیدن یک لباس یک دست قد و اندام را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد و برعکس لباس های شلوغ با تنوع رنگی زیاد بلندی قد را پنهان می کند.

بیشتر بخوانید: پارچه فیلامنت چه کاربردهایی دارد؟

انتخاب اکسسوری های مناسب

گردنبند و گوشواره بلند و بسیار ظریف را انتخاب کنید و از دستمال گردن های بلند و ظریف استفاده نمایید و مانند شال گردن بدون پیچاندن دور گردن،آن از 2 طرف رها کنید. دسته های بلند شال با ایجاد خطای دید بالاتنه شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علي(ع) ، بلوار آيت..خامنه اي، فرعي3، توليدي ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟