نحوه ست لباس مردانه برای روزهای بهاری - 03538216763

نحوه ست لباس مردانه برای روزهای بهاری - 03538216763

دوشنبه 21 فروردین 1402
0
192

نحوه ست لباس مردانه برای روزهای بهاری

در هر فصل استفاده از لباس مناسب یک ضرورت است و این لباس مناسب را رنگ و جنس و مدل لباس می سازد. بهار همیشه به زنده شدن زمین و جلوه رنگ های زیبای روشن و پرانرژی معروف بوده است، تابش خورشید بیشتر از زمستان است و هوا متغیر خواهد بود، پس در این فصل نیاز به استفاده از لباس های مناسب که گرمای نور آفتاب را جذب نکند و در عین حال خیلی گرم یا خنک نباشد مناسب خواهد بود. در این مقاله به معرفی چند استایل بهاره مناسب آقایان می پردازیم.

ست لباس مردانه

استایل های بهاری مناسب آقایان

استایل داپر

استایل داپر به هماهنگ بودن شناخته شده است و تناسب در این استایل بسیار اهمیت دارد. لباس های استایل داپر معمولا لباس های گران قیمتی هستند و به همین علت معمولا برای موقعیت های رسمی مناسبند.

ست داپر به عنوان یک استایل بهاری مردانه بسیار مناسب است. ست داپر به عنوان ستی رسمی یا وینتیج شناخته شده و شامل کفش های چرمی، کراوات، ساعت های فانتزی و کت و شلوار است.

بیشتر بخوانید: نحوه پاک کردن لکه از پارچه های گردباف

لباس های کلاسیک

لباس های کلاسیک یک تیپ شیک می سازد و می توان از آن در فصل بهار استفاده نمود. این لباس ها معمولا با پارچه هایی با قابلیت عبور جریان هوا تولید می شود. در مناطق مختلف؛ بسته به شرایط آب و هوایی می توان از یک ژاکت سبک در بیرون از منزل استفاده کرد.

آقایان می توانند در بهار از ژاکت و لباس های یقه دار استفاده کنند تا هم از سرمای بهار در امان باشند و هم ظاهری شیک و استایلی جذاب داشته باشند. 

استایل جین

یکی از انواع لباس های بهاری، لباس های است. در استایل جین، علاوه بر شلوار بهتر است از یک لباس دیگر جین استفاده شود. برای هماهنگ شدن بهتر لباس های جین می توان از یک ژاکت جین به رنگ آبی کمرنگ و یک شلوار جین خاکستری یا مشکی استفاده کرد یا از ترکیب یک پیراهن مشکی جین با یک شلوار جین مشکی استفاده نمود.

شلوار جین را می توان با لباس های معمولی مثل تیشرت سفید نیز ست کرد تا استایل بهاری زیبا و جذابی به دست آید. اگر تی‌شرت‌خیلی بلند است نباید آن را داخل شلوار خود کنید. تی‌شرت باید کمی پایین‌تر از خط کمر قرار بگیرد. هر چیزی که از این مقدار پایین‌تر باشد بلند است و اگر بالاتر بایستد برایتان کوتاه است.

اینستاگرام ما: edris.kavir@

بارانی مردانه

کت ترنچ trench یا بارانی را می‌توان در ست‌های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. پرطرفدارترین رنگ ترنچ کت مردانه، مشکی است. رنگ بژ و خاکی نیز استایلی کلاسیک و زیبا و هماهنگ می سازد ولی ترنچ کت مشکی ترکیبی رسمی و شیک‌ است و برای داشتن یک استایل غیررسمی می‌توان از یک جفت کفش کتانی یا اسنیکر مشکی یا کفش چرم مشکی استفاده کرد.

لباس مردانه

استایل بهاره با جلیقه

انواع جلیقه‌ برای تیپ بهاری بسیار کاربردی و مناسب هستند و برای آب و هوای متغیر بهار قابل استفاده می باشند. یک جلیقه‌ی طوسی و خوش‌دوخت با یک تی‌شرت سفید یا طرح‌دار بسیار جذاب است. می توان از یک شلوار جین آبی روشن با کتانی سفید نیز برای تکمیل این ست بهاره مردانه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه

استایل بهاره مردان جوان

ست پیراهن آستین کوتاه با یک تی‌شرت رنگ روشن مانند سفید ساده، یک جین راسته آبی روشن یک استایل زیبا و جذاب را می سازد. در استایل های لباس روی هم دقت کنید که حالت چند رنگ و بی نظم و شلوغ را ایجاد نکنید.

شلوار پارچه‌ای چهارخانه

استفاده از شلوار پارچه‌ای چهارخانه با انواع طرح‌های درشت، باعث پرتر دیده شدن پاها خواهد شد، پس اگر پاهای عضلانی دارید بهتر است از انواع شلوار پارچه‌ای چهارخانه با طرح ریز استفاده کنید. در ترکیب رنگ شلوار و پیراهن یا تیشرت دقت کنید.

سویشرت

سویشرت در استایل مردانه بهاری هم برای هوای سرد مناسب است و هم استایل اسپرت و شیکی را می سازد. داشتن چند رنگ سویشرت طوسی، مشکی یا سرمه‌ای برای ترکیب با لباس های با رنگ های متفاوت گزینه ای قابل قبول است و استایل مناسبی را می سازد. البته در ترکیب رنگ دقت کنید که بیش از سه رنگ را در لباس های خود استفاده نکنید.

پارچه های بهاره

کتان راه‌ راه

پیراهن های پارچه ای و پنبه ای ساده با تار رنگی و دانه های سفیدی که ظاهری خال دار به پارچه می دهد می تواند در ست مردانه بهاره در رنگ های مختلف استفاده شود، اما متداول ترین رنگ ها، آبی روشن، آبی تیره و خاکستری است. شلوار مناسب این لباس، پارچه ای یا یک جین سبک است.

بیشتر بخوانید: مدل شومیز زنانه برای افراد چاق

کتان

پارچه کتان، از الیاف گیاهی کتان بسیار فشرده تولید می شود و به عنوان مناسب ترین پارچه برای روز های گرم بهار و تابستان قابل استفاده است. تنها مشکل کتان سبک و نازک بودن آن است که باعث می شود به سرعت چروک شود و تنها راه حل آن اتو کردن لباس قبل از هر بار استفاده است.

هنلی

هنلی پیراهن های پنبه ای است که یقه 3 یا 4 دکمه دارند. این پیراهن ها برای استفاده با  ژاکت نیز بسیار مناسبند. این پیراهن ها را در رنگ های مختلف می توان در طول بهار استفاده کرد.

ادریس کویر

گینگهام

گینگهام پارچه های پنبه ای یا ترکیبی هستند که همیشه از رنگ سفید و یک رنگ محبوب دیگر در طراحی آن استفاده شده است. این پارچه به پارچه های چهارخانه بسیار شبیه است و معمولا اشتباه گرفته می شود اما این پارچه طرح متفاوتی دارد. در ست لباس مردانه بهاری استفاده از لباس های پارچه گینگهام کمی دشوار است، چون با هر لباسی هماهنگ نمی شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟