نکات مهم در خرید لباس راحتی زنانه 03538216763

نکات مهم در خرید لباس راحتی زنانه 03538216763

دوشنبه 21 فروردین 1402
0
213

نکات مهم در خرید لباس راحتی زنانه

یک اصل مهم در خوش تیپ و باوقار بودن خانم ها استفاده از هر چیز به اندازه و در جای خود می باشد. این که بدانیم چه رنگی و چه لباسی را کجا پوشیم، با بی نظمی در پوشش یا عدم تناسب آن باعث جلب توجه نشویم و این که از جزئیات برای بهتر نشان دادن تیپ و استایل خود استفاده کنیم.

لباس راحتی زنانه

اولین مرحله شناخت اندام است تا نسبت به آن رنگ و مدل لباس و طرح پارچه مورد نظر را انتخاب کنیم. البته بعضی خانم ها نسبت به سن و سال خود حساس هستند و در انتخاب رنگ و مدل لباس کمی وسواس به خرج می دهند.

فرم بدن یکی از 5 شکل زیر است که بهتر است طبق آن نوع لباس پوشیدن خود را انتخاب نمایید.

1-اندام گلابی شکل (مثلث)

2-اندام گلابی وارونه (مثلث وارونه)

3-اندام سیبی شکل (بیضی شکل)

4-اندام ساعت شنی (کمر باریک)

5-اندام راسته و استخوانی (مستطیلی)

بیشتر بخوانید: نکات استایل ساده برای خانم‌های توپر و قد کوتاه

سایز لباس راحتی 

اندازه لباس راحتی زنانه بسیار مهم است. بهتر است لباس راحتی منزل، به‌خصوص تیشرت یا تاپ زنانه را یک سایز بزرگ‌تر بخرید تا در آن راحت باشید، اما شلوار یا شلوار زنانه را می‌توان سایز مناسب خود تهیه کرد. لباس‌ خانگی تنگ و چسبان باعث خستگی می‌شود و در آن احساس راحتی نخواهید داشت.

اگر سایز خود را نمی‌دانید، از جدول سایز با کمک یک متر خیاطی کمک بگیرید.

جنس لباس راحتی

در خانه  باید لباس راحتی استفاده کرد و پیش از انتخاب لباس خانگی زنانه به فصل و آب و هوا دقت کرد. به همین دلیل لباس‌ خانگی تابستانه خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه کمی ضخیم انتخاب می شود. 

توصیه می‌شود در خانه لباس‌هایی با جنس پلاستیکی استفاده نکنید.  لباس پلاستیکی قیمت کمتری دارد، اما باعث داغ شدن بدن می‌شود و ممکن است حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب یا مشکلات دیگری نیز ایجاد کند.

مدل لباس راحتی 

همیشه به خودتان احترام بگذارید و خودتان را دوست بدارید و در خانه نیز آراسته باشید. در خرید لباس راحتی زنانه، به مدل آن توجه کنید و از لباس زیبایی که به تن دارید لذت ببرید، سعی کنید مطابق مد روز خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ست لباس مردانه برای روزهای بهاری

شلوارک، تیشرت، شلوار، گرمکن، تاپ و لباس ست زنانه، در مدل‌های گوناگونی عرضه می شود و تنوع بسیاری در بر دارند. قیمت لباس راحتی در زمان خرید عجله نکنید و درباره کیفیت لباس بررسی کنید. برچسب روی لباس را بخوانید و کیفیت های مختلف را ببینید.

مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌ ها بصورت حضوری یا اینترنتی به شما کمک می‌کند تا لباس راحتی زنانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

لباس زنانه

استفاده از رنگ‌های روشن 

رنگ لباس راحتی را روشن و شاد انتخاب کنید. استفاده طولانی مدت از رنگ‌های تیره همچون مشکی، قهوه‌ای و خاکستری روحیه شما را افسرده می‌کند. بهتر است برای انرژی بیشتر از رنگ‌های روشن همچون زرد، آبی، قرمز، سبز، صورتی استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ماedris.kavir@

خرید اینترنتی لباس راحتی

در زمان خرید اینترنتی، این نکته را به یاد داشته باشید که حتما از فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید، بعضی از صفحات اجتماعی به‌خصوص در اینستاگرام که به نام فروشگاه لباس فعالیت دارند، فاقد اعتبار هستند.

از مزایای خرید اینترنتی، صرفه جویی در زمان و هزینه‌ است و میزان ترافیک و آلودگی هوا به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در خرید اینترنتی می توان لباس‌های دیگر فروشگاه ها را از نظر رنگ و کیفیت و قیمت‌ها با یکدیگر مقایسه نمود.

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی اطلاعات جزئی و مهمی برای لباس و محصولات خود قرار می دهند که بسیار مفید است.

در خرید اینترنتی لباس خانگی زنانه و لباس‌های دیگر از امکان تعویض در صورت لزوم مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه پاک کردن لکه از پارچه های گردباف

انواع لباس راحتی زنانه

ست تاپ و شلوارک زنانه

ست تاپ و شلوارک زنانه برای روزهای تابستان در خانه بسیار مناسب و راحت است. شلوارک کوتاه و تاپ نیم‌تنه خرید مناسبی برای خنک ماندن و یا ورزش و فعالیت خواهد بود. اگر شلوارک کوتاه دوست ندارید، شلوارک تا زیر زانو و یک تاپ ست و هم‌رنگ را امتحان کنید.

پیراهن زنانه

یکی از لباس‌های راحتی زنانه به‌خصوص در فصل گرم تابستان پیراهن زنانه است. بهترین جنس پیراهن زنانه نخی است که به تن نمی‌چسبد. پیراهن اسپرت زنانه کشی در رنگ، اندازه و مدل نیز مناسب است.

تیشرت زنانه

تیشرت زنانه در تمام فصل‌ها استفاده می شود. تیشرت زنانه در طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود و نه تنها در خانه، بلکه در دورهمی‌های دوستانه قابل استفاده است.

ست بلوز و شلوار زنانه

خانم‌های آراسته، خرید ست بلوز و شلوار راحتی زنانه را فراموش نمی کنند. بلوز شلوار نخی طرح‌دار شامل یک تیشرت ساده یا یک شلوار طرح‌دار یا بالعکس با انتخاب یک رنگ مناسب با پوست شما می تواند یک خرید پرتکرار باشد.

ادریس کویر

شلوار راحتی زنانه

شلوارهای راحتی زنانه بسیار متنوع هستند، بعضی از خانم‌ها در فصل‌های گرم شلوار راحتی گشاد نخی را می پسندند و در فصل‌های سرد شلوار گرمکن زنانه استفاده می کنند. برخی از خانم‌ها نیز ترجیح می‌دهند لگ، شلوار کشی یا شلوار یوگا استفاده کنند. در هر صورت بهتر است رنگ شلوار را با تاپ یا بلوز و شومیز خود هماهنگ کنید و ست زیبایی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه

لباس خواب زنانه

لباس خواب زنانه هم در گروه لباس راحتی قرار دارد وبرای راحتی در زمان خواب استفاده می ضود. معمولا جنس لباس خواب زنانه ساتن است، ساتن لیز است و به راحتی چروک نمی شود. با این حال اگر با ساتن احساس راحتی ندارید، می‌توانید یک لباس خواب نخی زنانه تهیه کنید.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علي(ع) ، بلوار آيت..خامنه اي، فرعي3، توليدي ادريس کوير

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟